066-179-82-90,  Viber: 066-179-82-90  097-533-48-87


ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ! Незалежно від військового стану, наші магазини, працюють за графіком:
пр. Гагаріна, 38: Пн-Пт 9:00 - 17:00 (Сб, Нд - вихідний); вул. Сухумська, 24: Пн-Пт 9:00 - 17:00, (Сб,Нд - вихідний)
Для уточнення дзвоніть: (099) 316-76-36, (098) 894-86-87.











Вибрати інструмент
 

 



Наші контакти
Україна
Пошта: khk@ukr.net


Салон садової техніки


Торгова зала:
м.  Харків,   вул. Сухумська, 24 (ліворуч від супермаркету БУДМЕН на Клочківській)

Конт. тел.: (057) 701-49-41

Бухгалтерія: (057) 701-52-41
e-mail: khk@ukr.net

(099) 316-76-36
(098) 894-86-87


Салон техніки та інструменту


Торгова зала:
м.  Харків, пр. Гагаріна, 38
(поруч із супермаркетом
"ТАВРІЯ B")

Конт. тел.: (057) 737-15-67

(066) 179-82-90

Viber: (066) 179-82-90


(097) 533-48-87
 
 

Сервісний центр STIHL


м. Харків,  вул. Сухумська, 11
(у новому будинку навпроти Салону садової техніки)

(066) 556-33-29
(STIHL)

(097) 338-13-01
(STIHL)

 


Ми в соцмережах
Facebook YouTube

Все про техніку та інструмент STIHL

Технічний догляд та обслуговування бензопил STIHL. Поради та рекомендації.

Якщо ви вирішили купити бензопилу STIHL або вже придбали цей інструмент, то у вас, напевно, виникне ціла низка питань, пов'язаних з його експлуатацією та обслуговуванням. У наших інформаційних статтях ми постараємося відповісти на більшість з них.

Перший запуск бензинової пили STIHL.

Первый запуск бензопилы StihlПерш ніж запускати бензопилу, уважно ознайомтеся з інструкцією з експлуатації інструменту, що додається до товару. Абсолютно новою пилою вважається до третьої заправки паливного бака. Такий інструмент не можна використовувати для роботи на високих швидкостях обертання двигуна, а також за мінімальних навантажень. При перших запусках всі елементи агрегату, що рухаються, повинні, перш за все, припрацювати один з одним. Під час використання інструменту двигун набирає свою найбільшу потужність лише після 5-15 заправок бака (не плутайте з обкаткою двигуна на холостому ходу 5-15 заправок!!). Тому перші пари паливних баків потрібно попрацювати на середніх навантаженнях (розпилювання невеликих колод, обрізка саду та ін.), потім бензопилою можна користуватися вже на різних режимах.

Заправка паливом та подальше зберігання.

Для роботи двотактного двигуна слід застосовувати паливну суміш із бензину марок АІ 92 або АІ 95 з фірмовим моторним маслом STIHL, яке завжди можна купити в торговій мережі компанії "КХК" або замовити його з доставкою на нашому сайті. Якість палива та мастильних матеріалів є основним фактором, що визначає продуктивність роботи та тривалість служби мотора мотопили.

Як приготувати паливну суміш? У чисту, підготовлену для палива каністру необхідно спочатку залити моторне масло, потім додати бензин і добре змішати. При підготовці суміші потрібно дотриматися пропорції 1:50 (наприклад: 10 мл олії на 0,5 л бензину, 200 мл олії на 10 л бензину і т.д.). У процесі підготовки паливної суміші необхідно користуватись виключно бензостійкими каністрами, категорично не можна застосовувати пластикові ємності, пляшки ПЕТ тощо. Суміш бензину та олії має тенденцію до окислення ("старіє"), тому її запас має сенс готувати максимум на 2 тижні. Не потрібно готувати паливо на півроку в 20 літрові каністри! Працювати слід зі свіжою паливно-мастильною сумішшю! Бак пили для палива та каністру слід періодично добре чистити та промивати від абразивної стружки або пилу.

Перш ніж зробити заправку агрегату пальним потрібно почистити пробку з різьбленням, що закриває наливну горловину паливного бака, а також його краї, щоб запобігти попаданню в бак будь-якого бруду! Під час заливки слід уважно спостерігати за рівнем палива, воно не повинно проливатись назовні. Більше того, не можна заповнювати паливний бак до країв. Повинен залишатися невеликий зазор для повітря, так як за високих температур повітря паливо розширюється і заповнює цей простір.

Регулярний технічний догляд за напрямною шиною.

Перевертати напрямну шину будь-якої бензопили треба обов'язково після кожної зміни пиляльного ланцюга - це дозволить уникнути зношування однієї сторони, особливо на нижній частині шини. Необхідно регулярно (після кожного разу використання та перед її зберіганням) очищати отвір шини для олії та масляну ванну біля нього, а також паз шини. У разі необхідності, плоским напилком з дрібною насічкою, прибрати по краях шини задирки, якщо такі будуть виявлені. Мірною лінійкою на тирсовому калібрі періодично заміряється глибини паза. На новій шині STIHL ця глибина складає 8 мм. Якщо в процесі експлуатації вона зменшилася до 5 мм, то шину потрібно замінити (інакше ланцюг не щільно прилягатиме до шини, що спричинить погане протягування ланцюгової олії ланками ланцюга, підвищений знос ланцюга і нерівний різ), навіть якщо вона має досить непоганий зовнішній вигляд.

Масло для змащування пильних ланцюгів.

Термін нормальної роботи пиляльного ланцюга і направляючої шини в основному залежить від якості мастила, що використовується, - тому необхідно застосовувати тільки фірмове масло для всієї ріжучої гарнітури виробництва компанії STIHL. Якщо немає спеціальної олії для догляду за пильним ланцюгом, то як виняток, можна використовувати одне з сезонних мінеральних моторних масел. За своїми характеристиками воно наближене до спеціальної олії, але її краще застосовувати як виняток, якщо закінчилося ланцюгове масло STIHL. Категорично заборонено застосовувати відпрацьовану олію, трансформаторну, дизельну, а також гальмівну рідину та інші мастила! Стара олія не має необхідних мастильних властивостей та непридатна для обслуговування ланцюгів. Така олія при тривалому зіткненні зі шкірою людини може спровокувати рак, крім того, вона згубно впливає на навколишнє середовище. Перед заправкою ланцюгової олії очистіть пробку масляного бака, щоб не допустити забруднення бака. Заливати масло для ланцюгів необхідно щоразу при заправці палива або в міру його закінчення. Навіть якщо паливний бак повністю випорожнений, у масляному баку має залишатися ще невелика кількість мастила. Як показує практика: під час роботи з твердими породами дерева витрата становить приблизно 1:1, а при обрізанні саду з невеликими навантаженнями на бензопилу – 1:2.

Якщо кількість масла в масляному баку не зменшується, причину слід шукати в несправності системи подачі масла. Ця система вимагає постійного контролю, очищення мастильних каналів. Якщо несправність не вдається усунути самостійно, зверніться до сервісної служби компанії "КХК". Адреса та телефони технічного обслуговування вказані в контактах нашого сайту.

Пиляльний ланцюг під час обертання обов'язково повинен відкидати мастило. Робота пиляльного ланцюга без мастила не допустима! При роботі пиляльного ланцюга "на суху" ріжуча гарнітура нагрівається, за дуже короткий час виникає її перегрів (видна синя смуга по всій довжині шини). Перед початком роботи проконтролюйте рівень мастила у баку. Коли на шину надягає новий ланцюг, важіль газу на бензопилі потрібно притиснути і кілька хвилин, без навантаження, дозволити ланцюгу зробити обертання по шині для кращого притирання. Після приробітку слідкуйте за натягом пиляльного ланцюга і, якщо потрібно, відрегулюйте його.

Технічний догляд за пильним ланцюгом.

Під час роботи слідкуйте за натягом пильного ланцюга. Якщо в роботі використовується новий ланцюг, то він повинен підтягуватися набагато частіше, ніж той, який експлуатується вже довгий час. У холодному стані: пильний ланцюг вважається правильно натягнутим, якщо він прилягає до нижньої сторони напрямної шини, але може ще простягатися від руки по напрямній шині. Якщо потрібно, підтягніть ланцюг пиляння – розділ інструкції «Натяг пиляльного ланцюга»!

Під час роботи пильний ланцюг нагрівається і трохи подовжується (провисає). Потрібно зупинити бензопилу та натягнути ланцюг за допомогою викрутки або комбінованого ключа. Провідні ланки на нижній стороні напрямної шини не повинні виходити з паза – інакше пильний ланцюг може зірватися з шини. Після закінчення роботи пильний ланцюг необхідно знову послабити. При охолодженні ланцюг стискається та підтягується самостійно, але не на багато. Не ослаблений ланцюг може призвести до пошкодження колінчастого валу та підшипника.

Заточення ланцюга необхідно здійснювати в міру зношування зубів державкою з круглим напилком під кутом 30 градусів, а обмежувач врізання зуба - плоским напилком з дрібною насічкою паралельно намальованої на обмежувачі ризику. Для кращого зберігання ланцюга на тривалий термін його краще повністю змочити ланцюговим маслом.

Закінчення роботи з бензопилою та її зберігання.

Після тривалої роботи бензопили, яка піддавалася повному навантаженню, двигун слід залишити попрацювати деякий час (до 2-4 хв.) на холостому ходу, поки більша частина тепла не буде відведена повітряним потоком, для того, щоб деталі приводного механізму (система запалювання, карбюратора ) не піддавалися надмірному нагріванню. Потім щіткою очистити від абразиву зовнішні сторони бензопили, ребра циліндра, повітряний фільтр і біля нього, зняти кришку ланцюгової зірочки і очистити натяжний механізм і абразив.

Якщо зберігання буде тривати більше 2 тижнів, то необхідно злити паливо і ланцюгове масло, що залишилося, завести двигун і дати йому попрацювати до тих пір, поки не виробиться паливо, яке залишилося в карбюраторі (до 2-3 хвилин на холостому ходу, якщо підгазувати, то буде швидше). Зберігання має бути з "сухим" карбюратором, інакше паливо, що залишилося, старіє і впливає на мембрани, через що вони втрачають свою еластичність.